این روزای من

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

این روزای من

سلام خوبید؟؟؟!!!!!!!!!!!

منم هی بد نیستم.بعد از کلی وقت اومدم آپ کنم.درسام بد پیش نمیره.....ولی از 15 روز پیش مامان بزرگم تو ICUهستش و معلونم نیس چی بشه.شما هم واسش دعا کنید تورو خدا تا حالش خوب بشه.

چند وقت پیش پسر خالم از شیراز اومده بود دخترش 6سالشه.بعد من پنکه سقفی رو روشن که کردم میگه ا هلی کوپتر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یکی دیگه از پسرخاله هام سوژه هست واسه خودش.فکر کنید اومده بود در icu بعد 1سال پیش که دختر خالم عقد کرده بود هنوز دختر خالمو ندیده بود.حالا همه در ICU که دارن گزیه میکنن این از دور داشت داد میزد که اااااااااااااااااااااااااا مبارک باشه مبارک باشه......همه مات مونده بودن.

دیگه از امین بگم که کلا کات کردیم و رابطه ای خیلییییییییییییییییییییییییی معمولی داریم.به جاش رابطم با مهرداد بهتر شده.مهردادم دوستم بود همینجورییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی....ایشون استاد موسیقی هستن...البته 21 سالشه هااااااااااااااااااااااااااااا....پیانو و ویلون و گیتار مینوازه.

دیگه چیزی یادم نمیاد....فعلا 



نظرات شما عزیزان:

بهناز
ساعت16:05---30 آبان 1391
سلام دوست من.
ممنون از این که منو لینک کردی بدون هیچ حرفو حدیثی حالا با وجود این که خیلی مدت زیادی گذشته اما تصمیم گرفتم یه تغییراتی تو سبکم بدم.
بیا و دوباره با نظراتت خوشحالم کن.
خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی.
کاری که کردی برام ارزش زیادی داره چون فکر نمیکردم کسی به نوشته هام اهمیتی بده


پریسا
ساعت15:39---26 آبان 1391
یه پست ویژه ی محرم
تشریف بیارید و نظرتون رو راجع به این پست بگید
منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,

] [ 19:38 ] [ فاطی ]

[ ]